Social hype

Nog niet zo lang geleden was en nu nog steeds is alles in de ban van 'social media'. Iedereen moest en zou social media aan moeten maken, want oh oh, als je dit niet dit betekende dit de ondergang van je bedrijf. Mensen die zich nooit hadden bekommerd om marketing anders dan visite kaartjes begonnen zich opeens te richten op het maken van Facebook, Twitter, Instagram en alles wat maar binnen de categorie social media behoorden.
Meer over de social hype
Ik zei het toen en zeg het nu. Dom, dom, dom. Achteraf kan inderdaad iedereen gemakkelijk praten. Maar als men nu eenmaal logisch nadenkt is het toch ook een beetje gek dat je ervoor kiest je abrupt te richten op media online. Zonder een doelgroep te onderzoeken, zonder te weten waar je doelgroep je uithangt je te richten op social media kan voor heel wat problemen zorgen. Zo dient social media ook vaak als webcare. Een redelijk logisch idee achter social media is dat er vragen kunnen komen. Zodra de eerste vragen werden gesteld via social media ontstond er of paniek bij de ondernemers die dachten dat ze via social media gewoon gemakkelijk reclame konden maken.
Top 10 van regels voor een goede website
Om je te helpen bij het maken van een goede website en hoe je deze zelf kunt beoordelen heb ik een aantal regels opgesteld die je een goede indruk kunnen geven waar een goe
Webcare
Webcare – ondertussen een redelijk algemeen bekend begrip voor mensen die te maken hebben met webshops en/of diensten via het internet. Webcare is een vorm van
De PC markt
De PC markt, een markt die net als de retail markt lijdt onder kanaal concurrentie en alternatieve producten. Zo is sinds de komst van de tablet de pc markt met bijna 11 pr