Website keurmerken

Gekochte betrouwbaarheid, ja het klinkt niet goed maar het gebeurd helaas wel op het internet. Net als de jury omgekocht kan worden gebeurd het helaas ook op het internet dat er keurmerken gekocht kunnen worden die zogenaamd staan voor betrouwbaarheid. Helaas komt het maar al te vaak voor dat een site over een keurmerk beschikt maar zijn of haar afspraken niet nakomt en de consument niet goed behandeld. Waar is een dergelijk keurmerk dan nog voor nodig en hoe betrouwbaar is het? Ja dat is een vraag die je per keurmerk moet stellen. Je hebt natuurlijk onafhankelijke keurmerken die je kunt kopen maar die wél een handmatige screening doen. Dit betekent dat een “echte persoon” en niet een robot verantwoordelijk is voor de controle van een aangemelde website die graag een website keurmerk wil.
Kies je voor een keurmerk?
Helaas maakt niet iedere website er gebruik van en is het maar moeilijk te controleren of er überhaupt handmatig gecontroleerd wordt. Er zijn een aantal sterke keurmerken, die zich periodiek laten controleren door andere bureaus om hun eigen betrouwbaarheid aan te tonen. Controleurs die controleurs controleren. Lekker handig dus. Maar het werkt, dat is iets wat zeker is. Talloze onderzoeken tonen aan dat de psychologische waarde van een keurmerk mensen overhaalt actie uit te voeren. Een actie kan zijn, een koffiemachine online kopen bij een webshop als koffie thee plaza, een dienst zoals beleggingsadvies afnemen, een afspraak maken, terug gebeld worden etc. Je doet er dus verstandig aan een keurmerk te nemen, die gecontroleerd is door controleurs en deze een redelijk prominente plaats te geven op je website. Vooral tijdens het checkout-proces zal dit een verstandige keuze zijn.
Streetview in je bedrijf
Dat Google graag experimenten uitbrengt onder Beta namen en andere uitvindingen gratis aanbiedt is algemeen bekend. Google is met iets nieuws gekomen door bedrijfsfoto'
Social hype
Nog niet zo lang geleden was en nu nog steeds is alles in de ban van 'social media'. Iedereen moest en zou social media aan moeten maken, want oh oh, als je dit nie
Verhoog het vertrouwen
Een drempel die verlaagd zal moeten worden bij bezoekers van je website is vertrouwen. Vertrouwen de bezoekers je website niet kun je conversie al helemaal vergeten. Je kun