Social hype

Nog niet zo lang geleden was en nu nog steeds is alles in de ban van 'social media'. Iedereen moest en zou social media aan moeten maken, want oh oh, als je dit niet dit betekende dit de ondergang van je bedrijf. Mensen die zich nooit hadden bekommerd om marketing anders dan visite kaartjes begonnen zich opeens te richten op het maken van Facebook, Twitter, Instagram en alles wat maar binnen de categorie social media behoorden.
Meer over de social hype
Ik zei het toen en zeg het nu. Dom, dom, dom. Achteraf kan inderdaad iedereen gemakkelijk praten. Maar als men nu eenmaal logisch nadenkt is het toch ook een beetje gek dat je ervoor kiest je abrupt te richten op media online. Zonder een doelgroep te onderzoeken, zonder te weten waar je doelgroep je uithangt je te richten op social media kan voor heel wat problemen zorgen. Zo dient social media ook vaak als webcare. Een redelijk logisch idee achter social media is dat er vragen kunnen komen. Zodra de eerste vragen werden gesteld via social media ontstond er of paniek bij de ondernemers die dachten dat ze via social media gewoon gemakkelijk reclame konden maken.
Oplichting op het internet
Hoe kan je voorkomen dat je niet wordt opgelicht wordt op het internet. Eenzelfde vraag die je kunt stellen is: hoe kan je ervoor zorgen dat er niet ingebroken wordt in je
Streetview in je bedrijf
Dat Google graag experimenten uitbrengt onder Beta namen en andere uitvindingen gratis aanbiedt is algemeen bekend. Google is met iets nieuws gekomen door bedrijfsfoto'
Top 10 van regels voor een goede website
Om je te helpen bij het maken van een goede website en hoe je deze zelf kunt beoordelen heb ik een aantal regels opgesteld die je een goede indruk kunnen geven waar een goe